Prekių garantija
Garantijos sąlygos
-
Garantijos sąlygos pradeda galioti nuo produkto perdavimo pirkėjui datos.
-
Garantija gali būti netaikoma, jeigu pirkėjas naudoja produktą nesilaikant garantiniame talone nurodytų sąlygų ar įrenginio naudojimo instrukcijos.
-
Pateikiant produktą garantiniam remontui, pirkėjas privalo kartu pateikti:
- pirkimo dokumentą;
- garantinį taloną su nurodytu garantijos laikotarpiu ir produkto serijiniu numeriu.
-
Produktą garantiniam remontui pirkėjas turi priduoti tvirtoje, saugų transportavimą užtikrinančioje pakuotėje. Jei produktas pristatomas be pakuotės, pardavėjas neatsako už mechaninius pažeidimus, padarytus prietaiso transportavimo metu.
-
Produktas perduodamas garantiniam aptarnavimui, surašant prekės priėmimo-perdavimo aktą. Viena akto kopija įteikiama pirkėjui. Šis aktas yra būtinas norint atsiimti produktą po garantinio remonto. Pametus perdavimo-perdavimo aktą, pirkėjas privalo pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
-
Jei gedimas nepasitvirtina arba jis nepatenka į garantijos sąlygas, pirkėjas apmoka visas su produkto transportavimu, gedimo nustatymu ir remontu susijusias išlaidas.
-
Produktas keičiamas nauju arba grąžinami pinigai, jei garantijos laikotarpiu atsiradusių gedimų negalima pašalinti.
-
Po garantinio remonto pabaigos pirkėjas informuojamas apie galimybę atsiimti produktą. Jei pirkėjas produkto neatsiima per 6 mėnesius nuo garantinio remonto pabaigos, pardavėjas turi teisę jo nebesaugoti ir utilizuoti.
-
Garantiniai įsipareigojimai netaikomi šiais atvejais:
- Gedimai atsirado dėl žaibo, potvynio, žemės drebėjimo, gaisro ar kitų stichinių nelaimių.
- Produktas naudotas nesilaikant instrukcijos ar garantiniame talone nurodytų sąlygų.
- Produktas po įsigijimo buvo nukritęs ar sutrenktas.
- Produktas buvo ardomas savavališkai be pardavėjo sutikimo.
- Produktas ar jo vidiniai komponentai užteršti (taip pat oro ar vandens judėjimo angos).
- Produktas viduje užkalkėjęs dėl nepriežiūros.
Dėl konsultacijos skambinkite: +3706 8122 676